کاش عاشقی هم پا می گرفت...

کنجِ پستوی خیس از عطر شب‌بوها، پشت نقابِ غبارآلود خاطره ها،تصویری از درنگ را نقاشی میکنم

کاش عاشقی هم پا می گرفت...

کنجِ پستوی خیس از عطر شب‌بوها، پشت نقابِ غبارآلود خاطره ها،تصویری از درنگ را نقاشی میکنم

راست میگه!

موقع استفاده از خود پرداز...

بعضیا آنچنان بهت زل می زنن که مجبوری به جای 5 تومن 50 تومن برداری آبروت نره

ر این سرای

 ر این سرای خاموش یاد گرفتم با ترنم عشقی پاک

به زیباترین شکل تو را بسرایم

وقتی خالق دوست داشتن تو هستی به چه زبانی بگویم


دوست دارم

خدایا اندکی از عشق تو را با دنیا عوض نمی کنم

ان را بر من ببخش


| نظرات 1 | 11:37 PM

سلام عاشق

وقتی کلمه عشق رو میشنوی در اولین لحظه یاد چی میفتی خداوکیلی؟

من که به شخصه یاد تایتانیک میفتم نمیدونم چرا با اینکه فیلمشم ندیدم!!!!!!!

ادامه مطلب ...

دوستت دارم...

نویسنده : sara - ساعت ۱٢:٤٥ ‎ب.ظ روز پنجشنبه ٢٧ بهمن ۱۳٩٠
 

صدا کن مرا...

صدا کن مرا.
صدای تو خوب است.
صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است
که در انتهای صمیمیت حزن می‌روید.

در ابعاد این عصر خاموش
من از طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنهاترم.
بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است.
و تنهایی من شبیخون حجم تو را پیش‌بینی نمی‌کرد.
و خاصیت عشق این است.