کاش عاشقی هم پا می گرفت...

کنجِ پستوی خیس از عطر شب‌بوها، پشت نقابِ غبارآلود خاطره ها،تصویری از درنگ را نقاشی میکنم

کاش عاشقی هم پا می گرفت...

کنجِ پستوی خیس از عطر شب‌بوها، پشت نقابِ غبارآلود خاطره ها،تصویری از درنگ را نقاشی میکنم

این چند روزمون

سلام

عجب هوایی شده

بوی نم بارون...عاشقشم...

پنجشنبه با دوستای نی نی سایتیم یه نی نی پارتی کوچولو گرفتیم...که مریم جون کلی زحمت کشیده بود این جوجه ها هم کل خونه رو ریختن به هم...امیررضا هم که همش احساس ریاست میکرد و بچه های دیگه ازش ترسیده بودن بسکه این بچه قلدره ...خلاصه منم همش دنبالش هیچی از مهمونی نفهمیدم بسکه مراقب بودم بچه ها رو نزنه یا گاز نگیره

بهر حال شب خوبی بود...جمعه هم که طبق معمول بنده کزت شدم و کلی کارررررررررررر...

رو تختی و کاور تشک تختمون رو شستم ...

کمد امیررضا رو خلوت کردم و لباسایی که کوچیک شده بود رو جمع کردم...

کمد رختخوابا رو کامل خالی کردم و مرتب همه رو چیدم...(این یکی خیلی بهم انرژی داد.)

تمام دیوار را رو دستمال کشیدم و گرد گیری و حسابی سابوندموشون ...حالا برق میزنه

جارو کشیدم و تمام ...همینا خیلی وقت برد

خلاصه ساعت 8 همه ی کارام تمام شد ساعت 7 یهو هوا بشدت گرد و خاک شد و سریع رفتم ملافه ها رو جمع کردم یه مقدار خاک نشسته بود روشون ...حرص خوردم اینقدددددددددددد

دیگه رفتم شام واسه وروجکم املیت درست کردم و خودمون هم اسنک تنوری خوردیم چقد خوشمزهههههههههههه بود...

ساعت 3 هم خوابیدم کلی هم با دوست جونای مجازیم حرف زدم ...

صبح هم 11 بیدار شدم که دیدم دیره بخوابم باز صبحانه مفصل بدم دیشبم که املیت خورده دیگه تخم مرغ ندم که زیر اندازشو انداختم جلو تی وی و کیک و آبمیوه واسش گذاشتم و جوجه ام خورد ...قربونششششششششششش برم

با هم رفتیم سوپرمارکت شیر خریدیم و واسش شیر برنج پخیدم

که دیدم خانوم همسایه که زنی بسیارررررررر مهربون تشریف دارن نهار ماکارونی آورد واسمون ...هیچی دیگه فسقل منم عاشق ماکارونی کلی خورد و بعد هم هی نق زد فهمیدم خوابش میاد اما نمیخوابید حتما باید این بطری شیر دهنش باشه

شیر دادم بهش و گذاشتم تو تختش که بخوابم

الانم که اینجام

خدایاااااااااااااا شکرت واسه تن سالمی که به بچه ام دادی...

هزاران بار شکرت

من فدای تو بشم که کامنت میذاری...ایول به معرفتت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد