کاش عاشقی هم پا می گرفت...

کنجِ پستوی خیس از عطر شب‌بوها، پشت نقابِ غبارآلود خاطره ها،تصویری از درنگ را نقاشی میکنم

کاش عاشقی هم پا می گرفت...

کنجِ پستوی خیس از عطر شب‌بوها، پشت نقابِ غبارآلود خاطره ها،تصویری از درنگ را نقاشی میکنم

ر این سرای

 ر این سرای خاموش یاد گرفتم با ترنم عشقی پاک

به زیباترین شکل تو را بسرایم

وقتی خالق دوست داشتن تو هستی به چه زبانی بگویم


دوست دارم

خدایا اندکی از عشق تو را با دنیا عوض نمی کنم

ان را بر من ببخش


| نظرات 1 | 11:37 PM
نظرات 1 + ارسال نظر
کوروش جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

ای ساده دل ِ پاک، تورا درد نباشد
تو لایق ِعشقی و، دلت سرد نباشد

در مردمک دیده ی توعشق فقط باد
جایی که در آن نقش ز نامرد نباشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد